Frame Offices Amsterdam Arena

De entree 201, 1101HG Amsterdam

« Ga terug
Vergaderzalen 7
Tarieven
4-uurs arrangement excl. lunch
v.a. € 35,00 p.p.
4-uurs arrangement incl. lunch
v.a. € 60,00 p.p.
8-uurs arrangement incl. lunch
v.a. € 120,00 p.p.

Vrijblijvende offerte aanvragen?

Reviews Nog geen reviews

Bij Frame Offices is vergaderen in een gastvrije en inspirerende omgeving de standaard. Wij bieden vergaderzalen op A-locaties in Nederland. Onze vergaderzalen zijn standaard voorzien van snel internet, een lcd-scherm of een beamer, whiteboard en kantoorbenodigdheden. Ben je opzoek naar een kleine ruimte voor een korte brainstorm sessie? Of liever een meeting met je gehele team?

Bij Frame Offices B Vital kunnen wij de ruimtes aanpassen naar wens. B Vital optimaal bereikbaar. Met openbaar vervoer op loopafstand en prima fietspaden. Nabij goede uitvalswegen voor wie met de auto de stad uit gaat. Onze hostessen staan voor je klaar om te ontzorgen tijdens de vergadering. Naast de lekkerste koffie en thee, kunnen wij een lunch verzorgen op maat. Frame Offices B Vital is geopend van 08:00 - 18:00

Vrijblijvende offerte aanvragen?

Kaart

Bereikbaarheid Frame Offices Amsterdam Arena


Met de Auto

Uw postcode:


Openbaar Vervoer

Het gebouw ligt centraal en is bereikbaar, per auto, openbaar vervoer en per fiets. B Vital ligt het dicht bij de snelwegen A1, A9, A2 en A10. Parkeren kan in de garage onder het gebouw en meerdere garages in de buurt van de Arena. U navigeert naar B Vital, De Entree 201, 1101HG Amsterdam. U kunt parkeren bij P5 Vila Arena, vanaf de parkeergarage is het 1 minuut lopen naar Frame offices.

De metro, trein en bus bevinden zich bij NS Station Bijlmer Arena, op slechts zes minuten lopen. En dankzij het uitgebreide netwerk van fietspaden is het ook goed bereikbaar per fiets.


Parkeren
  • Betaald op eigen terrein

Locatie faciliteiten Frame Offices Amsterdam Arena

  • Airconditioning in vergaderzalen
  • Bar
  • Betaald parkeren
  • Boetiek
  • Business centrum
  • Cafe/bistro
  • Casino
  • Dieet keuken
  • Discotheek
  • Fitness
  • High speed internetverbinding
  • Hotelkluis
  • Kapper
  • Lift
  • Ontvangkamer
  • Openbaar vervoer
  • Portier
  • Restaurant
  • Restaurant aanwezig
  • Restaurants in de omgeving
  • Room service
  • Sauna
  • Secretariele service
  • Shuttle service
  • Stomerij service
  • Trainingsruimte
  • Vergaderzalen
  • Voorzieningen invaliden
  • WiFi
  • Zwembad

In 3 stappen de perfecte locatie, boek nu

  • 1 Stel jouw bijeenkomst samen
  • 2 Ontvang kosteloos en vrijblijvend offertes
  • 3 Kies en boek